Hör du ljudet av juli där utanför?

Nu sitter jag på skolan, har en lektion idag och på fredag är jag ledig. Imorgon har jag halkbana = ingen skola yeah. Livet känns bra skönt alltså! Ruben har styrt ihop en spellista till Joppe-festen och jag ba sitt å lägg in musik, lyssnar på Gamla Ullevi just nu, stört bra låt alltså, kent!! they have stepped up kan man säga.

Jag ska till körskolan och lära mig allt vad jag kan efter det här, TAGGA! så jävla sämst att man bara kan göra 4 dataprov per dag faktiskt. menmen det blir kult.

Ikväll ska jag vara med Axel, han är och opererar folks ögon atm och det kändes ganska roligt att säga lycka till på jobbet hehe. då kanske han säger imorgon Honey im home heh. Oj nu blev det kanske ointressant, jag kan kolla om jag har någon rolig bild att lägga upp! ciao


Kommentarer
Postat av: axel

ha det trevligt på festen! :*

2010-12-10 @ 10:28:27
Postat av: LYDIA

sv: I know, jag kan inte heller fota smink, alla färger försvinner verkligen...! Inge bra! Får se sminket "live" istället nån gång :}

2010-12-13 @ 20:23:07
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0