mixed

ojoj vad ska jag skriva nu.. känns som att jag skrivit allt. not. shit är verkligen sämst. jag orkar inte ens gå upp för trappan och hämta min egen dator.

Nyss såg jag Sagan om de två tornen. Tänkte ba på hur fruktansvärt mycket pengar den måste ha kostat. kan väl googla men jag är för lat.

Idag har jag hälsat på Linda i hennes och Saders nya lägenhet, så himla fin!! vi spelade mario bros och åt chokladbollar och drack te. det var kallt ute. jag hälsade på axel och hans polare på ett fik i stan, sen åkte jag hem. skurade. osv. har gjort fruktsallad. ätit upp typ hela skålen själv. ojojoj. mätt men fett sugen ändå. nej nu får jag ge mig.

vad händer inte imorgon när jag vaknar utan dagen därpå? JULAFTON WHAT UP. åh jag längtar! att få äta risgrynsgröt med familjen och öppna ett litet paket på morgonen är väl the best evah.

förresten, finns det någon ute i cyberrymden som kan ge mig tips om a future hair cut. jag vet inte vad jag ska göra av det! lugg, page, spara, klippa ören? det är kaoz.


haha osammanhängade inlägg, ni får ta det. jag är trött, ingen ska få väcka mig imorgon :D:D jag tror det här blir det sista inlägget innan jul så GOD JUL PÅ ER ALLA, sen kan jag skriva gott nytt år när det faktiskt är 2011. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0