mysig helg bby bil bil

När man precis tagit körkortet ska man ju vilja ut och köra hela hela tiden. Men alltså. måste erkänna att det är lite läskigt! Jag skulle skjutsa hem Axel men kom knappt ut från gården, stod och spann på plats och ba jaha vafan, men det löste sig, jag ba backa och styrde.

Igår morse vaknade jag av att Axel kom med frukost på sängen. Fatta åh gullig. Är så glad ba över det och över allt. :):):):) men sedan så drog han och köpte nån hjälm åsådära. Jag körde ensam i bilen för första gången och hämtade några bekanta från Innertavle som skulle äta middag hos oss. Jag fick en grattis på födelsedagen-present och en grattis till körkortet-present. En stavmixer och en rattmuff. gissa vilken present som var vilken hehe. Sedan åt vi jättegod mat, jag tycker oxfilé är så jävla gott, och världens godaste förrätt käkade vi också. Mozzarellaost med parmaskinka runt på en bädd av sockerärtor. guuuuud. sedan körde jag och axel en sväng, jag fick backa runt ett gatuhörn (tänkte ba på körskolan när FAN ska jag behöva detta? och så behövdes det! och jag äger på det)

idag har jag vi skottat balkongen och altanen, tagit ett bubbelbad, ätit middag, klätt julgranen och hämtat mormor på busstationen. Imorgon är sista dagen i skolan, sedan skolavslutning och lov. TAGGA!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0