last day as seventeen

haha här kommer en härlig uppdatering som inte händer ofta! Måste först och främst länka en låt som är så skön så att jag vet inte vad jag ska ta mig till när jag lyssnar på den. den är så bra så att jag ser arg ut. Miike Snow – Silvia - Robotberget Remix

Nu är föreställningarna över. Känslan att springa ut till Pow den sista gången var sjukt mixed, man är övertaggad men vill samtidigt inte gå ut för man vet att det är sista gången någonsin man får göra det. Alltså, man ville suga på karamellen lite lite till.

Vi har varit på skolan i över hundra timmar de två senaste veckorna så det är the reason till varför jag inte har skrivit något. När jag väl varit ledig vill jag inte sitta vid datorn det första jag gör, jag prioriterar mitt irl först faktiskt.

Nyheter:
Jag var i tidningen igår. B-day kid jao, tomorrow, tagga!
Jag har halkbana på torsdag, är väldigt spänd och taggad, tagga!
Idag ska jag städa och baka som en redig quinna, tagga!
Hitta Joppe-festen är uppstyrd till nästa vecka, ska fan bli kul.
Helgen efter det ska jag på krogen for the first time :D:D:



Ni kan få lite blandade bilder från de senaste veckorna nu ba, ciao


jag har sovit mycket och myst, pappa satte upp fin belysning på balkongen

sötlio och hans föräldrar kom på besök, gud så söt man kan vara!

haha det här var typ det roligaste, jag tror han kliade för att han får tänder just nu.
jag har ätit mat också, och det har lillebror med. Justdet vi har fotat familjeporträtt, de kommer nog innan jul!

åh vad roligt det var på föreställningsveckan, slitsamt men oh så roligt! 99 problems, har aldrig spelat en så rolig låt, fyyyyyyy i fan, ska seriöst bli hiphopare! hade en fett snygg tröja också!

karin, tilda och en astaggad jessica!
hur är man en cool hiphopare?

duktig joppe!: D

"visa hur roligt ni har haft nu!"

älskade amanda

sista eftersnacket, lite sorgligt:(

haha inte världens bästa bild men här är iallafall alla! puss på er, tagga fekke!




Kommentarer
Postat av: LYDIA

Älska sista bilden, så BÄST! :D

2010-12-06 @ 17:42:13
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: sandra

gullig bebbelio:D

2010-12-16 @ 11:50:16
URL: http://pahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0