heeeej och bienvenue till min nya blogg




Och jag som sagt att jag aldrig skulle skaffa blogg. Vad händer..? Ohwell, jag tänkte att när mitt liv ändå har förändrats så mycket under den senaste perioden så varför inte gå all the way?

Just nu sitter jag i mitt rum. På Bölevägen. På Teg. Jag bor nu på fel sida av älven. Att vi lämnade vår kanonlägenhet mitt i smeten på Nygatan är inte så konstigt. Här leker livet helt enkelt. Huset är fabulöst nice och fetbalkongen likväl. Någon gång när vi anser att vi är klara ska vi dra ihop en stor inflyttningsfest, det blir festligt. Tvivlar dock på att det blir nu i juli eftersom vår utegård endast består av grushögar. Och, typ, traktorer och sånt, har ingen koll egentligen.

Få se nu, fler förändringar i en liten pils liv.. Min cykel har punka. Och det är väl mest mitt fel. Jag vet inte hur man pumpar ett cykeldäck, därav de nuvarande konsekvenserna. Hehe.

Jag har blivit gudmor!! Till lilla Milton. Han eee så goo! Dop snart i Vilhelmina, jag ditchar Trästock för gullungen.

Titta sötungen. åh


Nu är det dags för filmmys med la famille. Vi har ingen soffa ännu, men det är mysigt ändå. Blir lite picknick över det hela. Jaja, vi får väl se om jag lyckas med bloggandet!

Ha det så kult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0