Herr Drömdejt

Inatt sov jag oh så gott. Jag drömde att jag blev bjuden på middag av min favoritpojke - Salem Al Fakir. Åh det var så mysigt. Han bjöd på pyttipanna och var bara allmänt mysig. Han berättade att han var tvungen att skynda sig hem till sin mor för att få mässlingen. Han skulle nämligen till Teriyaki och varje gång han hade varit där hade han fått mässlingen så han kände att det var lika bra att få det innan de åkte. Det var helt normalt att han kom från Teriyaki och att mässlingen var som hosta eller något. Vet förresten inte ens vad mässlingen är, om det ens finns.


Jag har ont i hela min kropp. Min tå är värst. Jag HATAR nageltrång. Jag måste åka till vårdcentralen för att kolla upp den. Åh vad jag hatar min jävla tå. Min rygg är inte nådig heller men det kommer gå över.


Bio ikväll, med Sandra witchissi, jag taggar seriöst Eclipse hehe.



Ha det så kult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0