vattenskidor

Igår hade jag verkligen fullt upp. Dagen började med att Malin och Marie ringde och bjöd med mig på en båttur i Sillviken. Vi åkte till Klippan och badade där vi senare mötte upp Andre, Eric, Johan och Evert. Andre hade med sig vattenskidor och jag, bland andra, fick provåka. Jag kom inte upp hehe, men det var ett godkänt åk faktiskt, var nära några gånger, och BOY WAS IT FUN! Seriöst det roligaste jag gjort på länge! Svalde typ hela havet också.

Senare efter några dopp till åkte vi hem och jag drog på födelsedagskalas hos Zigge, mycket trevligt och god mat. Jag och Anna tog en nattbuss in till Gimonäs senare på natten för att chilla med människor på en fest, också trevligt! Rolig hemfärd var det också! Jag och Anna sov till... ett-halv två nästa dag, och började dagen med cookies. Fett bärt alltså. Sen idag.. har jag haft så jävla ont i kroppen, har inte kunnat ställa mig upp från en stol, jävla vattenskidor, de var stört tunga!! Har inget med mina muskler att göra alls.

Min dag slutade med en löptur runt bölesholmarna med bror. Nu håller jag på att somna in, ja e nå så djävulskt dum i huvve. Ska förklara det och mitt namn senare.

Sov gott och ha det så kult!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0