weekend

Hela helgen har jag fullt upp. Jag ska:

-Till Vilhelmina på Miltons dop, där jag också ska spela Ute blåser sommarvind
-Leka med mina kusiner i farmor och farfars stuga, lär ju äta sönder mig på morötter/ärtskidor/hallon/jordgubbar/smultron/ärtskidor/ärtskidor/makarongryta
-Leka med Gabban som varit borta i typ ett år!!!
-Sörja lite för att jag inte är på Trästock
-.. okej det var inte så mycket.
-Ska försöka få tag på affischer osv för att sätta upp på mina kala väggar! (bilder på mitt rum kommer inom snar framtid)

Sov så gott allesammans

Kommentarer
Postat av: Gabban

Vi ska leka jättemycket!! Måste dessutom samla ihop alla och leka på så vis med =D Ska få se ditt rum ska jag också få.

2010-07-23 @ 00:59:53
Postat av: Linnéa

Jaaaa jag taggar er hiphopfest jättemycket!!! :D

2010-07-23 @ 21:47:10
URL: http://litenpil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0