i found somethings inside a coffin






Jag har fått hem mina efterlängtade glasögon,känns så skönt att äntligen se världen ur friska välseende ögon! Jag hittade även skjortan ovan i vår utklädningslåda i förrådet, har aldrig sett den förut men den var skitsnygg alltså, vit transparent stor skjorta, hade lätt betalat för en sådan. Ohwell gratis och unik kan man klaga eller?

Idag har jag och Axel med min pappa och bror huggit och kluvit ved för typ tusen spänn, mycket alltså. vi klev upp halv åtta (!!!) och jag körde ner till brednoret utanför sävar. Det var kul, träffade småkusinerna gjorde man också. Ikväll ska jag få hit några brudar och förhoppningsvis ska vi tjocka oss och se film, blir mysigt!

Imorgon ska jag på bio med min pojkvän (haha åh känns ovant att säga det men oh så bra ändå). Vi ska se Harry Peeeeeeeeeeeee det ska bli mys:D ha det så kult ikväll! ciao

Kommentarer
Postat av: akeish

tagga harrypeeeee :D:D.

2010-11-21 @ 01:12:21
Postat av: Izabelle

Tack för en trevlig kväll gumsiplupp!

2010-11-21 @ 02:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0