je suis alive

Ja jag lever haha, är så jäkla dålig på att uppdatera. Tji på mig! Jag har bara andra roligare saker för mig, thats the truth.

Jag sitter hemma och dunkar dubstep just nu, farligt skön musik. Jag har haft körlektion idag och ska på min sista teorikurs ikväll, ska bli så skönt att börja med dataproven och ta det här jävla körkortet! Oj vad jag taggar.

Imorgon ska jag dra med mig Axel till Kittelfjäll, ska bli fett jävla kul, nog för att vi inte har något typ att göra där typ, men det är bara mysigt att komma bort från allt stressigt här hemma. Egentligen har jag inte tid att sitta här och skriva för jag måste läsa en massa sidor i körkortsboken men VA SKA DE GÖRA ÅT SAKEN LIKSOM!!

Ha ett fortsatt trevligt lov damer och herrar! alla min 14 läsare hahaha

pössen







såhär kan det se ut när man väntar på fotografen hehe

Kommentarer
Postat av: MALLAN'

fan vad snygga tjejer assssoooo



ha det så kul i kittelfjäll!:D:D:D

2010-11-03 @ 15:11:52
URL: http://malindahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0