Min kväll inte i bilder

Idag har jag avverkat min sista teorilektion!! Okej alla verkar inte fatta att jag först gör dem och sen dataproven och SEN det riktiga provet. Sluta klaga jag kommer bli en smart förare okej. Jag har också haft vanlig körlektion, tyckere fan går bra alltså!

Jag träffade upp Zigge och Lydia varav vi gick till Wayne's. And guess what? Jag köpte en Caffe Mocha,!! Omg tänker ni nu, hon som e emot allt sånt+? Men jag känner såhär: Jag är snart vuxen. Måste iallafall prova på. Det smakade ganska gott alltså men bageln var så mycket godare.

Wayne's stängde så småningom och vi kilade vidare till mig och startade några avsnitt av Ingen bor i skogen. Jag ska hylla detta program i ett annat inlägg kan jag lova. Vi pratade till ett, gick ner och tog lite kvällsfika och sedan åkte de hem. Fett trevligt var det och jag hoppas det gör om!


Längtar som en tok till imorgon, jag och Axel slipper ta buss, visst kan det vara mysigt men ändå, 6,5 timmar är 6,5 timmar. Skönare att åka(kanske köra???:S:S) bil.


Här får ni typ en bild har inte bestämt så lägger ba in någon hejdå


Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Det var gälet trevligt om jag får säga mitt!

Sussade jättegott dessutom! När jag väl somnade. Haha, var så pigg och uppe i varv när jag kom hem, somnade vid 4 kanske...

Men detta måste vi absolut göra om! :D

2010-11-04 @ 15:47:36
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: MALLAN'

sv: men tacckkar hrru så hemskkkt mycket och jag hade det underbart i göteborg, hoppas det ägde i kittel!:D

2010-11-07 @ 14:40:41
URL: http://malindahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0