chillin in kittel

Heihei allesammans! Idag var jag på skolan till klockan fem, men jag var inte särskilt trött. Jag råkade försova mig till klockan elva imorse och ärligt talat vet jag inte hur det hela gick till. Jag har INGET minne av att jag stängde av klockan. Supergoa Zigge kom och hämtade mig med sin goa bil, det gjorde min dag typ. Jaja det blev som det blev, har ändå varit ganska produktiv idag, ska ej vara ledsen.

Hemfärden å andra sidan var INTE SÅ KUL!!! Jag hade lämnat min cykel på körskolan igår och tänkte ta hem den idag efter skolan. KUL bara att det blivit snöstorm så jag gick med mina låga skor och korta byxor i hög snö och blev blöt och cykelhjulet matades sönder med snö osvosvosvosvosv. Fuck. När jag kom hem hade min bror EJ börjat laga mat!!!!! Han hade inte heller skottat. Så jag tvingade honom göra mat (makaroner och ost, vilken gourmet han är) och jag tog tag i skottningen själv. Kände mig faktiskt som en ordentlig quuinn.

Ikväll ska jag vara med Axel, längtar redan, han borde faktiskt vara här nu faktisktfaktiskt. Ni kan få se några bilder från kittelfjäll som inte är tagna av min mobbe:









Kommentarer
Postat av: hmlig

underbar helg! :D

2010-11-11 @ 13:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0