Männen i mitt liv

Detta är my men, i okronologisk ordning, alltså, bli inte ledsen om du står som nummer tre, du kanske är etta ändå???

Pappa Örjan - Det är väl en självklarhet. Han är tuff och spelar trummor, jag vill bli lika duktig som honom en dag. Han kör skoter. Ibland kan han tjata om att det är stökigt på mitt rum eller att vi inte hänger lika mycket tvätt som vi borde (vi=jag och min lillebror som också är en "man" i mitt liv).

David - Min mentor. Så jävla skön man alltså. Har råkat kalla honom pappa vid flertal tillfällen. Han är omtänksam och väldigt rolig. Dock kan han smita iväg under lektionstid och hitta på andra saker he finds more amusing.

Idol-Geir - Comeeeeon han är ju grym. Jag vill att han ska vara min gudfar. Jag har ingen sådan och han skulle passa perfekt, då kan vi jamma!!!

Sedan finns det ju en ganska söt pojke jag kan berätta mer om senare :]

Nu ska jag typ, läsa Musikmakarnas Handbok! Det kan komma ett inlägg om kvinnorna i mitt liv men det kommer bli många. Ojojoj. Kramis






sen så ska jag inte glömma min lilla ögonsten Milton

Kommentarer
Postat av: MALLAN'

sv: jag är SÅ på!!

2010-10-27 @ 16:48:41
URL: http://malindahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0