full agenda

Idag har jag kammat lite vuxenpoäng tycker jag! Först och främst åkte jag till skolan flera timmar tidigare för att jag är en så ambitiös elev. Sen skola blablabla, såg district 9 på engC, DEN ÄGER JU

Senare cyklade jag till min future körskola, där Malin också ska gå tydligen :D Det var ett infomöte och jag bokade mina första körlektioner och teorikurser osv

Snacka om att jag kommer ha fullt upp till jul, kommer fan få magsår.. aja det gäller väl att typ sova bra och strukturera upp allt, fast tyvärr är jag ju den bästa på att inte ha självdisciplin. JAJAJA eftersom jag har så mycket på gång kan jag ej sitta här!! ni får en bild där jag ligger i mossa lite grann äckligt kliade i huvudet sen jaja puss herra


Kommentarer
Postat av: fridolina

Men det är kul att ta körkort. Och ännu roligare är det ju när det är klart för tusan!

2010-09-27 @ 19:18:25
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack gummeligummy!!!



Alltså det äger så sjukt jävla mycket att ha körkort!!!! Vill ba köra omkring jämt.

2010-09-28 @ 18:21:02
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0