how do I feel today, look in the mirror and say

Idag har jag haft en bra dag, helt enkelt. Skolan var som vanlig, jag och Linda har äntligen kommit igång med vårt projekt och styrt upp det ganska ordentligt, uppdaterar väl när det händer något stort. Sedan cyklade jag hem efter arbetsmiljö-lektionen. Chillade, tittade på tv. Gick till överövervåningen och spelade trummor till Toto, det var hur kul som helst, nog för att det säkert låter skit men jag har verkligen kul, ja ba riv aaaav nå fill litt här å där.

Jag cyklade in till stan för att åka linje1 till söta Elisabeth för en pianolektion. Har haft att göra med den damen sedan hösten 2002 och har absolut inga planer på att sluta. Hon är bara bäst, så är det. Och idag gick det super på lektionen också och det är klart att man får gnistan tillbaka då!

Imorgon ska vi spela upp Cheek to Cheek och Weak i caféterian på morgonen, BE THEEEEA.

och GIISSSA  vad som kommer nu??? en BILD PÅ MIG ööööööööööh godnatt



chocolatejesus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ocoolt att jag missar kaffan. PS. Du är snyg :S

2010-09-23 @ 10:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0