jobbiga saker...

Linnéa säger (19:56):
malin, vi måste prata................
m' säger (19:57):
vaaaaaaaaaaaad? vad har häääänt??????????????????
Linnéa säger (19:57):
vi måste skiiljas............................................................. det är inte du, det är jag!
m' säger (19:57):
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeene  :((((((((((( FINNS DET INGET JAG KAN GÖRA
....det finns någon annan, eller hur
Linnéa säger (19:58):
ja................ men jag hoppas verkligen det här inte kommer förstöra vår vänrelation!! vill inte tappa dig som vän...
m' säger (19:58):
aa alltså jag vet inte
okej
men det kommer aldrig kunna bli som förr
hoppas du förstår det
Linnéa säger (19:59):
men.. kan vi inte försöka?
m' säger (20:00):
hm...
okej
vi kan försöka
men jag lovar inget
Linnéa säger (20:00):
jag tycker verkligen verkligen om dig som kompis, det är ba det att,, gnistan, den saknas..
m' säger (20:01):
okej........... aaa jag får väl vänta på dig istället dåå
Linnéa säger (20:01):
ja, man vet ju som aldrig i framtiden.....
m' säger (20:01):
nej precis
jag väntar på dig (L) L()L(L)



så går det när man ska skiljas åt. Älskarey ändå MALLAN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0