le week end

ja hejhej. jag har sett kunskapsluckan med sofia, emil, karin, lova och alice. Det var supermysigt, jag kan knappt beskriva föreställningen med ord annat är wacked.  Liksom,  hur kommer man på allt.. ja jag ska inte ens försöka dyka ner i det träsket.
Senare drog jag en sväng på Teg, mycket trevligt.

Idag har jag mått lite illa, handlat, duschat osv för att seda käka kräftor för kung och fosterlaaand, jag tyckte jag gjorde en godkänd insats, har säkert  gått upp ett dussin kilo men det äre fan värt!! Jag och Caroline cruisade runt på våra cyklar och köpte godis och satt och pratade längelänge. feetmysigt ja jag vet inte vad jag ska säga nu imorgon ska jag hänga med Amanda KAN BLI KUL

sov nu hejdå

Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Du det lät kalastrevligt! Jag är inte alls så van att fota folk, men man ska ju alltid lära sig nåt nytt! Och självklart så bjussar jag på mina photoshopkunskaper! :] Jag kan på onsdag em och torsdag em, hur är det för dig?

2010-09-06 @ 21:46:41
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0