plans

OK hejhej! Tänkte dra en brief sammanfattning om kommande planer.
FREDAG
-sumpa min sovmorgon TILL ETT och klippa mig klockan åtta! skola osv
-åka till holmsund på cosplayfekke!! kanbli kul, ni får se bilder sen!
-sova

LÖRDAG
-styra en liten lunch at my plaaaaace
-förmodligen duscha ur blåfärgen ur håret
-hjälpa pappa med altantaket
-åka på fekke i stöcke
-sova

jag är så taggad på helg, ska bli skönt!!

hoppas ni får en bra helg haha känns som att jag pratar med mig själv vet inte ens om någon läser,

är jag förresten den enda som längtar till vintern och mitt underbara kittelfjäll?

Kommentarer
Postat av: Gabija

jo, jag läser alla dina inlägg, no worries :)

2010-09-09 @ 21:49:22
URL: http://lifeandadventuresofgab.xanga.com
Postat av: Sofia

Jag läser och jag vill ha vinter!!!!!! Puusss osv

2010-09-10 @ 10:07:51
Postat av: Erika

Nerå du är inte själv om det ;)

2010-09-10 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0