team rocket!

Ombergsstugan. Klockan 22.00 anlände vi. Åh det var så roligt! Jag är en sån som älskar maskerader, älskar att klä ut mig. Har jag identitetsproblem??? ne det är ba kul. Här kommer några bilder som Maja och Izabelle tagit! Enjoy.

VI vann förresten!!1


För att skydda allt från förstörelse och förena allt i en rörelse, dömer vi sanning och kärleken för att vi ska nå upp till himmelen. Jessie, James. TEAM ROCKET! Ingen kommer undan oss - så ge upp nu eller börja slåss.











nu ska jag vidare, ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Haha fan så roligt ni verkar ha haft =p

2010-09-11 @ 18:29:41
URL: http://pontaaa.blogg.se/
Postat av: ida

jag tycker att alla bilder var heta, sexiga, snygga, osv. Speciellt sista.

x'D

2010-09-11 @ 18:57:25
Postat av: Linnéa

Ida : haha jag tycker mest om bilden där linda ser så slut ut, typ helt svettig, assöt :D din rosett där bak var awesome!!

2010-09-12 @ 08:36:50
URL: http://litenpil.blogg.se/
Postat av: krilleboi

du är fan snyggast av alla i hela världen lillpilen

2010-09-15 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0