take of all your clothes

fy i hela friden vad det är varmt här hemma. gud, kan inte ha på mig kläder typ. och här sitter jag med två långärmade tröjor - orkar inte ta av mig.

I helgen blir det middag vidare till utgång på fredag. på lördag ska vi fira fina Linda med sushi på sagami och vidare till henne för knytisfika. Jag har bakat mitt bidrag ikväll, får se hur den/det/ett/två smakar. pååå kvällen, ja vad blir det då, har inte planerat något men något dyker säkert upp.

Idag var jag duktig och gick nästan först från NkAprovet, svarade på allt yeah kändes bra. Sedan när jag kom hem styrde jag upp min projektrapport som typ är klar, tänk vad några tryck kan göra (ändrade radavstånd och marginal - vips extra 8 sidor (Y)). Gjorde även engelskauppgifter och övade på trumläxan.


eeeh jag vet inte vad jag ska säga fan, kanske lägger upp en bild nu. och tar av mig alla kläder GOSH. natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0