toad(haha tänkte skriva today)

Vilken stört väder. Vaknade vid nio, drog på en löprunda mot stan, förbi draggen och ner på strandpromenaden, det var jävligt gött. Jag var på jakt efter ett par skor till min balklänning efter lunch och dusch, hittade ett par utav tusen, bra. Köpte dem inte haha, la bara undan dem, om de försvinner så suger livet lite. Vidare till skolan (har en lektion på måndagar, ganska ovärt men skönt med sovmorgon till 14.20) och sen på pianolektion. Känns typ som att jag fått färg på kinderna, tänk om det vore så! Nu ska jag sätta igång med att planka Genom Eld som vi ska spela på Kulturnatta! kan bli kul, hoppas ni kommer och tittar alla mina tusentals läsare(L)


maj 2010, will may 2011 be lika varm - hoppas

Kommentarer
Postat av: L Y D I A

Klart jag och resterande tusentals trogna läsare (ja, jag talar för alla nu) kommer och kollar på dig på kulturnatta! :D Då får du komma och kolla på mig när jag modellar på den alternativa modevisningen vid midnatt (Y)

2011-04-11 @ 20:26:19
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: L Y D I A

svar / Ska gå för Victoria, musikar-Victoria :} Jättespänd inför vilken kreation jag ska få ha på mig ;D

2011-04-12 @ 22:57:19
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0