corona och yamato

Igår vad jag på corona. Vi började kvällen i Innertavle med tacos och lite förförfest. Gott och mycket trevligt. Sedan drog vi innan nio haha till corona och kom in typ först. Köpte min första drink evah! inte så god men då vet jag till nästa gång. Träffade jättemycket folk och det var skitkul!

Idag klev jag upp tidigt (tio men det var tidigt med tanke på när jag somnade) och promenerade till Idun där jag fick vara med på en workshop med Yamato - drummers of Japan. ASHÄFTIGT blev fan svettig!! helt slut i rösten och i kroppen, kommer nog få träningsvärk. Vi fick lära oss något basic komp under en timme och lära oss att skrika som idioter, det var jättekul alltså.

Ikväll blir det middag ute med Sofia, vi får se var vi går, kommer inte ihåg om hon sa något ställe hehe men det löser sig! Sen ska jag åka bil med henne for the first time blir coolt, för att åka hem till mig och käka frukter och chokladfondue och bada bubbelpool och titta på avatar! så jäääävla skönt mysigt osv!! nu ska jag typ, fika något, sedan städa KUL!!

här får ni en bild på några av de jag spelade med idag, eller det var fyra av dem som spelade med oss


Kommentarer
Postat av: LYDIA{JOSEFINE}

sv: Tack finis! :}



Låter som värsta superhelgen ju, Corona, mys med kompis och workshop! :D Shit, spännande!

2011-02-05 @ 16:34:54
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0