La bière

Igår drog vi och käkade pizza. Vi var ett gäng på nästan tio pers, och beställde pizza från Pizzeria Aveny. NEVER ENTER THERE. ALLTSå fyfan vilka loosers. När vi kom dit skulle Christoffer hämta sin inbakade pizza. De hade "hört fel" och  gav honom en cappriziosa eller hur det nu stavas. Det var kasst. Sedan skulle Malin ta sin pizza. Hon fick rätt pizza men för lite växel tillbaka, istället skulle hon ta lite sallad! Amen okej sen skulle jag få min pizza. Den kostade 55 och jag fkck tillbaka 30 kronor i enkronor!!!! AAAAAA och jag ba men jag ska nog ha lite mer växel, De ba ta mer sallad. OCH DEN DÄR JÄVLA SALLADEN SMAKADE BAJS. Jessika fick fel pizza också och ja vafan var det mer, alla fick för lite växel och all växel var i enkronor. De tog inte kort, man ba hm okej jätte jätte bra gumman. En liten unge stod i kassan.

Jag slopar den pizzerian iallafall. Men pizzan var helt ok.

Idag funderarjag på att träna. Känns längesen, eller, det var i förrgår men här ska det ju bli ändring!! Ska också se om Sandra och Alex kan komma över så jag kan instruera dem hur min nya låt går. Usch hahhaha.







Kommentarer
Postat av: L Y D I A

Men gummsiiii, se vacker du är! Miss ya, det var länge sen vi sågs!!



Oh, hehe, du får lägga upp bilderna hörru ;D Blondinbella är van sjukt drivande och duktig på det hon gör! (Fast gillar henne ändå inte till 100% haha)



KRRAAAMMM

2011-02-18 @ 21:08:28
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0