morgondagen

Jag har en liten överrenskommelse med min pappa. Om jag får MVG i ett ämne blir jag bjuden på lunch. (lite orättvist med tanke på att lillebror får lunch om han får MVG på ett prov, men jag är inte bitter). Jag har kammat hem två luncher varav en ska avnjutas imorgon på Great Eastern, blir gott!

Ikväll var jag och tränade, sprang så långt jag aldrig sprungit förr. Kanske inte låter så mycket för er men jag sprang 6 km och spurtade de sista minuterna. Jag tror att det satt i faktumet att jag lyssnade på dubstep while running. Fyfan vad peppad man blir, det är pepp nedtryck i en mp3-fil.

Jag ska träffa Linda imorgon och förhoppningsvis göra klart det praktiska på vårt PA-100, sen är det nog dags att börja skriva på rapporten......... guuuuuuuuuuuuu. och justdet ska typ ha franskaträff!
sleep tight little arrows


långt hår har jag fan fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0