dag 11

Mina syskon -

Jag har ett syskon. En bror. Victor. Han är min lillebror. Han är inte så liten även fast han är 15. Han är längre än vad någon någonsin varit i vår släkt tror jag. Och ganska bredaxlad. Aint sayin hes fat. Bara stor. Ofta bråkar vi. Men alltså, hör det inte till så vet jag inte längre om jag ska skriva här längre. Jo det är klart det hör till. Självklart är det kul för er syskon som inte bråkar!! Victor är ganska snäll faktiskt lite sådär. Min enda lillebror som alltid kommer finnas där. På ett eller annat sätt. Förlåt att jag ibland är jobbig och ska uppfostra dig men duvet, man är ju hemmafru i grund och botten.




Kommentarer
Postat av: sandra

ni är så lika .:D:D

2011-03-24 @ 17:48:33
URL: http://pahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0