c'est vendredi







Idag klev jag upp klockan sju för att plugga även fast jag inte hade några schemalagda lektioner. Jag och Mia hade schemalagt en träff själva och jag tycker att vi jobbade effektivt med grammatik(som är sjuuuuukt svårt) i tre timmar utan en paus, heja oss! Ps skojade om en tidigare rubrik, vi ska lära oss TIO olika tempus, inte åtta Ds.

Efter det cyklade jag ner till stan, hälsade på mamma på lab och blev så sugen på att klippa mig - så då gjorde jag det. Känns fint och fräscht nu! Fick med mig nå repairgrejs för håret, vet ej vad det är hoppas det bara är schampo och balsam haha. Råkade även svänga förbi Gina Tricot och köpa en härlig capeponcho, känns som att man går runt i en snygg filt =varmt, bekvämt och snyggt. Råkade kasta in två par vantar på köpet, har tappat mina randiga fingervantar. Naturgodis blev det också, har inte ätit lunch så vet inte om det är så bra att äta en massa godis kanske därför jag har ont i magen men strunt samma nu är det helg, då får man äta godis!!! Brukar ändå liks äta godis så det så.

Ikväll ska jag vara med Linnea som äntligen kommer hem från Uppsala och Josefine yes!!!!!!!!!!! blir mysigt, ska färga håret på Linnea (inte jag, det överlåter jag så snällt till Jossan) och äta chips fick jag höra?? Imorgon blir det jobb och dirren till scharren!!!


Just det kanske glömde berätta, ska flytta till Schweiz i januari!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0