lyrik

Kanske bara ska skriva denna gång, eftersom att min bildbank är ganska tråkig nu, liksom, roligt med webcambilder. eller.

Jag har jobbat hela helgen, på grisbacka fick jag baka bröd för första gången och några wienerpekaner blev lite brända, hoppas de lagerjusterades.. Sen satt jag mest i kassan, städade och gjorde fint, OCKSÅ KOMMER DET KUNDER som slänger upp alla dessa ljungar vi har på extrapris. Jord överallt!! Ser inte bra ut att ge växel till kunder med skitiga händer. Usch. Fan vad det är äckligt att bita på naglarna. Varför gör jag det ens!

Spårar iväg. Åh det här blir ett sånt där dåligt inlägg utan en röd tråd. Så går det om man jobbar elva timmar på en dag man trodde man skulle få vara ledig, sova ut, spela piano och plugga lite smått! Har besökt inte mindre än nio butiker och levererat bröd idag, det gick inte fort. Käkade lunch på "mammas" hahahaha det sög!! 85 spänn för en ynka vesuvio. fick inte ens kvitto? Känns det som rättvis handel eller?

Imorgon har jag skola. Jag lär ju cykla i regnet med Salem i öronen och massa regnbyxor på benen. Nästa gång jag jobbar är på lördag kväll förmodligen, sen ska jag ut på Scharren, Linnea kommer hem!!!!! Längtar ihjäl mig. Åh vill också se spännande saker. Iofs. Det är ju kul att ha sett Ica Maxi's lager. Kuuuuuuul

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bara för att få dig att sluta bita på naglarna:



under varje nagel har du ca 9miljoner bakterier. Ba så att du vet lixom! PUSS

2011-09-21 @ 17:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0