ska lära mig att göra pannkakor!!!

Hade det superkul igår som ni kanske såg av mitt förra inlägg. Brist på kamera leder till foton på mig så take it or leave it! Idag ska jag göra pannkakor och plugga, en fågel viskade i mitt öra att pannkakssmeten blir som bäst om den får stå ett tag så jag ska göra iordning den nu. Ska också uppdatera mitt CV, har ju hänt lite sedan praoen i åttan. Så här såg jag ut efter min promenad till affären(säger ej vilken, kanske sårar någons känslor då).





justdet där är mina nya kängor! je l'aime bien!! Men var är min skokräm. puts väck alltså

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du svek alltså och gick till ICA?!??? Inte för att jag ska säga något, har ju skaffat ica-kort och allt.



Snygga kängor btw. Du får låna skokräm om du kommer till uppsala.

PUSS

2011-09-25 @ 16:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0