söndag i Milano

CHECK OUT THIS BREAKFAST!!!!! Alltså. Det var Gangstas paradise
Vi promenerade in till stan, det var så fint. Vi köpte glass. Alltså glassen smakade faktiskt som de riktiga smaksättningarna, min smakade hallon!!! Och vanilj dårå
Jag och Sofia hängde på Duomen och solen tittade fram ganska mycket. Det var mysigt och fint och coolt och häftigt. Italiens andra äldsta kyrka. Och Italien är ett gammalt land.
Sen åt vi en SÅ GOD HAMBURGARE pappa du hade älskat den!!!
Vi satte oss i parken där det var livejam, mycket trevligt. Och Sofia är så snygg
Kolla den där glassen. Det var den minsta de sålde. För 2,20 €. !!!! Den var så in i norden god, jag kan inte ens förklara. Vi åt den till middag. Åh åh åh
Vi skulle ta en powernap på max 30 min. Det blev 2 timmar extra. Så vi sov hela kvällen, från 19 till morgondagen. Haha. Alltså slitna krigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0