vimmelbilder

Har kollat igenom tusentals bilder från Street Parade på usgang.ch. Hittade typ två bilder på mig och man ser mig knappt (buhu) nej men det var nice, första bilden står jag vid den röda koftan som hänger på staketet och susta bilden ser det ut som att jag ska dra ner fotografens byxor, där med hippieglasögon. Den mittersta bilden är bara för att visa hu fett med folk det var. OMG det var så kul!
Je n'ai trouvé que deux photos sur moi sur usgang.ch, de la Street Parade samedi passé. Sur la dernière photo, ça semble que je veux enlever les pantalons du photographe.

Kommentarer
Postat av: nellie

så jävla AVUNDSJUK på detta! vill gå nästa år. med dig.....

Svar: Jaaaa kom bara <3<3
litenpil

2012-08-15 @ 11:13:05
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0