20 år och fetlyckligt / 20 ans et mega heureuse

Imorse blev jag väckt på sängen utav min värdfamilj, de hade med sig en liten bakelse med ett tomtebloss i och två paket! En jättefin axeldatorväska och ett fjäderhårspänne. Vid halv åtta skypeade jag med mamma och lillebror samtidigt som jag öppnade det stora paket jag fått tidigare i veckan. Där fanns alla livets godsaker, naturgodis, hårspännen, ringar, tuggummin, mer godis, strumpbyxor, tofsar och fina kort. Saknar er så mycket, tusen tack! Vädret är SÅ mysigt, massvis med snö, nu skiner solen, ett nystädat hus, färdiglagad favoritmiddag (parmalindad kyckling med mozzarella och färsk pasta aaaah), och en massa grattisönskningar. Kan inte ha en bättre dag! Puss på er oh fina folk.
Ce matin, ma famille d'acceuil m'a reveillée avec des cadeaux, un sac et une bijouterie pour les cheveux et un petit gâteau. J'ai parlé avec ma maman et mon frère sur Skype en ouvrant les cadeaux d'eux. C'était des bonbons suédoises (suédois??), des bagues, des beaux mots et de l'amour. Vouz me manquez!! Il fait super beau ici et il y a trop de gens qui m'ont souhaitée un joyeux anniversaire. Je suis très heureuse, milles mercis, bisous!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Grattis fina du!
Hoppas du får en bra dag. :)
Kram!

2012-12-06 @ 12:42:14
Postat av: Leila

GRATTIS! Linnea på födelsedagen önskar fam. Klemetsson Persson.

2012-12-06 @ 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0