Barnvakt för sista gången / Babysitting pour la dernière fois

Det är lite sorligt. Om mindre än en vecka bor jag inte längre här. Jag kommer sakna mina små kycklingar så himla mycket. Nu har de lagt sig och jag belönar mig själv med en julmust som jag köpte på IKEA idag efter 4 timmars Luciasjungande därborta. Shit jag tror vi sjöng Natten går tunga fjät 30 eller 40 gånger. Jag somnade i bilen på väg hem med Rikard och Elisabeth. Rikard var vår fotograf så direkt han fört över bilderna och skickat dem till mig så får ni se dem. Vi var superduktiga, heja oss. Nu tänkte jag äta lite chips och se film. Snacka om lugn sista lördag i Cormondrèche. 
Ça fait un peu mal au coeur, ils vont me manquer mes petits chous. Dans moins d'une semaine j'habiterai plus ici. Ils se sont couchés maintenant et je bois un Julmust, je l'ai acheté chez IKEA après la Sainte Lucie. On a chanté pendant 3h, je me suis endormie dans la voiture en rentrant avec Elisabeth et Rikard. Rikard a pris centaines de photos, dès qu'il me les aie envoyées, vous les verrez. Là je vais voir un film. Il est assez calme, mon dernier samedi à Cormondrèche.

Kommentarer
Postat av: NLLEI

gud så sentimentalt! minns när du precis hade kommit och jag hälsa på dig o vi bra promenera runt i ljusa januarivintriga neuchatel och tyckte allt var så himla fint. d va jobbigt å lämna för mig med! o ja saknar mina aupairbarn ibland. hade vart kul å få träffa dom då å då. MEN man kan ej va aupair 4ever heller. ses snart i sweden sverige suede!!! å sen när ja köm å hälse på dig i vår igen kraM

2012-12-16 @ 20:51:38
URL: http://radisorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0