Villars-Gryon med Nora och Eric / Villars-Gryon avec Nora et Eric

I lördags vid midnatt bestämde jag mig för att ta tåget till Gryon för att åka skidor med Nora och Eric. Jag klev upp klockan 6 och var framme runt 10-tiden. Vi åkte till backen vid 11 och höll på till strax efter 16. Vädret var snöigt och lite dimmigt men det var massa snö så det gjorde inget! Jag vurpade och trodde det gick bra men idag kan jag inte vrida på huvudet haha. Skönt. Det var hur kul som helst, älskar faktumet att man kan ta tåget på morgonen, åka skidor i Alperna och sen åka hem på kvällen. 
Ce samedi à minuit j'ai décidé d'aller à Villars-Gryon faire du ski avec Nora et Eric. Je me suis réveillée à 06h et j'y suis arrivée vers 10h. On a fait du ski jusqu'à 16h, c'était trop bien. Il a neigé un peu et il y avait du brouillard. Je suis tombée et je pensais que je me suis pas fait mal, mais aujourd'hui je peux plus tourner ma tête haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0