promenad och fika

Snacka om att det är jobbigt att väcka morgontrötta barn. Hur ska man göra??? Ska man vara gullig, dalta och truga eller slita upp dem ur sängen och kasta på dem kläder? Hjälp!
Idag har jag lagat två maträtter: köttfärssås till middag och stekt ris+ägg med ärtor och majs till lunch. Jag var klar vid halv tio så jag gjorde mig iordning och gick på en promenad en liten sväng. Det var superskönt och hur fint som helst!!! Gubben som klättrade mellan vingårdarna måste ha trott att jag var konstig som gick och fotade på allt och inget. Men je m'en fiche! Maten fick bra betyg igen iallafall. BRA

alltså det är den 10 januari och dessa växer på vägkanten i Schweiz...

Kommentarer
Postat av: matilda

jag döööör vad fint!!! shit

2012-01-10 @ 21:24:04
URL: http://mmatildasandlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0