Chhhill fredag/ vendredi tranquil

Idag har jag varit ledig, så jag sov riktigt länge och tog en promenad i skogen. Sen kom Mariann och alla barnen med bilen och vi åkte till Cortaillod för att bada. Nu ska jag skynda mig att byta om, ikväll är det Sverige-England och den ska ses på Café du Cerf! Ps köpte nya solglasögon för 5franc/styck. YEE
Je me suis reveillée vers midi aujourd'hui, trrroppp biiieeen, je me suis promenée au forêt et après nous sommes allés, moi, Mariann et les enfants, à Cortaillod pour se baigner. Je dois me depêcher, je vais en ville bientôt pour voir le match Suède-Angleterre au Café du Cerf. Ps j'ai acheté deux lunettes de soleil, 5franc chacun. bonne soirée!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Finis!

2012-06-15 @ 19:19:44
Postat av: Oscar

Finiss

2012-06-15 @ 19:20:37
Postat av: Gabban

Vi har likadana klänningar!!!

2012-06-18 @ 22:20:49
Postat av: Linnéa

Oscar: Tack gubbelubben!

Gabban: Ja visst är den så himla fin, hittade den för typ 10 franc:D:D vill ha fler fina sommarklänningar, det där är typ den enda jag har!

2012-06-19 @ 09:38:51
URL: http://litenpil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0