FEKKE IMORGON / FÊTE DEMAIN LL

Såhär ser en nyduschad Linnéa ut. Det börjar åska ute nu. Idag har jag varit ledig, fick veta det vid 8 imorse. Mariann kom och hämtade mig, så jag har varit på shopping idag, hittat två bikinis och en gul klänning, asfina och bra pris (duuh såklart). När jag kom hem låg jag vid poolen tillsammans med Suzanne och Linnéa i någon timme och planerade lite framtida saker med Michaela, sen tog jag en joggingtur i skogen, mycket mysigt. Nu har jag duschat aslänge, rakat benen så jag känner mig som en liten bebisrumpa. Imorgon är det fest så jag kommer nog inte hinna blogga något. Ikväll drar jag på pizza och fotbollskväll hos Teva med Mariann. Ha en fin midsommar imorgon! 
Voilà une Linnéa qui vient de se doucher. J'ai eu congé aujourd'hui et j'ai passé le matin avec Mariann à Marin et en ville où j'ai fait du shopping, deux maillots de bain et une robe jaune hihi. Quand je suis rentrée, j'ai resté à la piscine avec Suzanne et Linnéa. C'était super, il faisait tellement beau. Après un petit tour dans la forêt, j'ai pris un douche looong et maintenat je vais chez Teva pour du pizza et du foot avec Mariann. Demain, on fête! Bonne soirée, bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0