Midsommarfest ute i skogen / La fête de solstice d'été dans la forêt

 
Saras bilder
Sarahs bilder
Fannys bilder
Mina bilder. Före- och efter-bild.
 
Åh vilken fantastisk fest det var! Tusen tack till alla som kom, jag är överlycklig, bästa midsommaren jag haft! Ett särskilt tack till Mariann, Kajsa och Joanna som hjälpte mig att släpa allt till skogen. Jag räknade inte alla som kom men kanske 40 personer. Folk verkade ha det kul och trivdes fint mitt ute i ingenstans (förlåt för dåliga vägbeskrivningar också haha) och jag var lyckligast på jorden. Snaps, visor, dans runt midsommarstången, svenska flaggan, brasa, solcellslampor, marshaller och fina människor överallt gjorde kvällen oförglömlig. PUSS! Ps jag kom hem kl 6 på morgonen. Ds
La fête était magnifique, milles mercis à tous et toutes!! C'était la fête de solstice d'été le plus drôle dans ma vie. Il y avait beaucoup de monde, presque 40 personnes, on s'est bien amusés, même si c'était au milieu de rien, vraiment dans la forêt haha, on a bu du snaps, on a chanté, on a dansé. Je suis rentrée à 6h du matin hehe.. Merci!! BISOUS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0