nyttigochpysselsöndag / dimanche en bonne santé

Idag vaknade jag vid 11 och satt vid datorn i en timme ba och slöade. Sen tänkte jag att jag skulle ut och springa innan jag åt frukost, och det gjorde jag verkligen. En timme sammanlagt! var borta i 1,5h för att jag svängde förbi piloterna i Colombier för ett glas vatten och lite skitsnack. Sen resten av dagen har jag ba chillat, försökt pyssla på mitt Schweizalbum. Nu ska jag iväg till Colombier igen för lite fotboll! Ha en trevlig kväll!
Je me suis reveillée à 11h aujourd'hui en restant au lit jusqu'à midi. Après je me suis dit: pourquoi pas faire un petit cours dans la fôret? J'ai couru pendant 1h!! c'est la folie n'est-ce pas. Je suis restée à la maison pendant le reste de la journée en essayant de faire mon album "Suisse". Maintenant je vais à Colombier pour voir le foot! Bonne soirée.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0