peace, love and ninja

Idag har jag sovit till 14 hahaha, ätit lite mat och bara legat vid poolen och läst min bok och Svenska Damtidningen. Nu har jag tagit på mig ordentliga kläder, familjen är borta på fest så jag har huset för mig själv ikväll. Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, det återstår att se. MEN VAR FAN ÄR DU MARIANN?! puss.ps har jag fått fräknar???
Je me suis reveillée à 14h aujourd'hui haha. je suis restée à la piscine pendant toute la journée en lisant mon livre et une magazine suèdoise. Je me suis habillée mnt et j'ai toute la maison pour moi-même parce que la famille est partie à une fête. Je sais pas encore quoi faire ce soir, on verra bien. MAIS OÙ ES-TU MARIANN!! bisous. ps ai-je eu des taches de rousseur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0