Sverige förlorade / La Suède a perdu

Big surprise liksom. Fast matchen var faktiskt spännande sista halvlek. På bilden är iaf Michaela, Yannick och Noémi. Vi drack öl och tog oss en Jägermeister haha. Jag hade en jättekul kväll, och kom hem alldeles för sent/tidigt. Idag har jag och Joanna, barnens tidigare au pair som är här på besök, varit till Auvernier och badat i sjön och ba solat hela dagen. Nu ska vi grilla lax och andra goda saker, sen bär det av till Lausanne för min del, där jag ska på BBQ med Kajsa och fler, vet inte riktigt var men det löser sig. Sen sover jag hos Kajsa och åker på riktigt midsommarfirande med aupairföreningen och alla andra svenska föreningar i Schweiz, det ska bli så kul! Ha en fin lördag, det tänker jag fortsätta ha!
On est allés en ville pour voir le match hier, Michaela, Yannick et Noémi, ils sont mignons, n'est-ce pas? Après le match (la suède à perdu, quelle surprise..) on a fait la fête jusqu'au matin. Aujourd'hui, moi et Joanna, l'ancienne au pair de Mathéo et Linnéa, nous sommes baignées au lac et à la piscine. On a fait un grillade ce soir et maintenant, je vais à Lausanne pour un BBQ avec Kajsa et d'autres. Demain, c'est la vraie fête de solstice, je vais la fêter avec les au pairs suèdoises. Bonne soirée!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0