Tonfisksallad / salade de thon

Idag fick jag och Linnéa följa med Mariann till stan där en cirkus har lagt ankar. Vi kom dit halv tio men tydligen skulle elefanterna bada klockan halv elva så vi tog med barnen för en glass på förmiddagen, det var mysigt. Elefanter är väldigt stora alltså. Alla överlevde och sen åkte vi hem. Efter elefantpoolpartyt styrde jag och Linnéa eget poolparty och lekte poliser i poolen i en halvtimme. Nu sitter jag och äter tonfisksallad direkt ur skålen, alltså de tär sååååå gooott varför gör jag aldrig det? Avokado, rädisor, paprika, ägg, tonfisk och en massa andra goda saker mm. Barnen är iväg och leker med kompisar och jag ska nog lägga mig vid poolen. Ha en trevlig fredag!
Ce matin, moi et Linnéa pouvions accompagner Mariann et compagnie en ville pour voir les elephants se baignent. On était un peu tôt, donc on a mangé une glace. Ils sont grands les elephants, oh la la... On s'est rentrée vers 11h et on s'est baignée dans notre pool en jouant des policiers. Maintenant, les enfants sont allées aux copains et je vais à la piscine. Bon vendredi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0