i live in a fucking paradise

I måndags var jag ledig så jag solade vid poolen hela förmiddagen och sen gick jag ner till sjön för att fortsätta steka lite och läsa min bok (tack gudmor den är hur bra som helst oooch jag fattar den även fast den är på franska!). Jag blev helt förälskad i stället jag bor på, det är fan sjukt hur fint allt är. Sen träffade jag Mariann och vi åkte till Mathias och Rikard där vi lagade mat (som vanligt) och sen drog vi till Cortaillod för att bada. Skön avslutning på min långledighet.
Lundi passé j'avais congé. Je suis restée à côté de notre piscine avant midi, puis je suis allée au bord du lac pour relaxer et lire mon livre qui est teeellement bien, et je comprends presque tout même s'il est écrit en français. J'ai rencontré Mariann et nous sommes allées chez Mathias et Rikard, on a mangé ensemble et on s'est baignées à Cortaillod. Quel week-end prolongé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0