det bara regnar och regnar / il pleut et il pleut

Frågan är väl först och främst: vad gör jag uppe nu? Ja, jag var tvungen att tvätta en massa kläder och eftersom att Schweiz är ett speeecland ibland så är det billigare att tvätta mellan 21-07. Så, var tvungen att vänta. Under tiden såg jag på en film, Dark Shadows. Tyckte den var lite läskig och lite töntig med Alice Cooper mitt i allt. Annars bra. Idag har jag och barnen varit på badhuset med Hanna, det var supermysigt men rätt kallt så vi gav upp efter en timme och åkte för att fika i stan istället. Ikväll har jag skypeat med mamma, ätit lussebullar och städat mitt badrum. Kul onsdag. Nattinatti.
Pourquoi est-ce que je suis toujours debout? Ben, je devais faire la lessive et en Suisse c'est moins cher de faire la lessive et la vaisselle entre 21-07h. En attendant, j'ai regardé Dark Shadows. Il était pas mal. Moi et les enfants sommes allés à la piscine avec Hanna aujourd'hui, c'était super chou mais il faisait froid, on y est restés pendant une heure, après on est partis en ville manger un gâteau. J'ai rien fait ce soir, j'ai parlé avec maman, fait la lessive et nettoyé ma salle de bain. Je suis hyper fatiguée, je m'endors là. Bonne nuit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0