lite shopping och pyjamasparty / un peu de shopping et pyjama party

I lördags drog jag med Elisabeth ner på stan, vi kollade in Vintagemässan på Maladière Centre men det var inte mycket att hänga i granen. Istället gick vi på HM och provade en massa kläder. Hon tyckte att jag skulle vara en killer hemmafru om jag klädde mig sådär varje dag. Tar det som en komplimang. Efter det åkte jag till Jonna i Orbe där vi och 5 andra au pairer hade tjejmys. Vi åt sjukt mycket onyttiga saker och såg Harry Potter. Jag somnade först av alla. Höll på att glömma mina glasögon när jag åkte hem dagen därpå. Det var såååå trevligt!
Ce samedi, je suis allée en ville avec Elisabeth. On allait regarder le Salon de Vintage à la Maladière, mais il n'y avait pas grandes choses. Alors on a essayé milles de vêtements chez H&M, elle m'a dit que je serais un super femme à foyer si je m'habillais comme ça, merci. Ensuite, je suis allée à Orbe pour manger des mauvais trucs, voir  Harry Potter et dormir chez Jonna avec 5 autres jeunes filles au pair suédoises. C'était très sympa, même si je me suis endormie avant toutes les autres.

Kommentarer
Postat av: Emma-Josefin

Haha du sommar alltid först på pyjamaspartyn.. Matilda ärgningen stjärna på att hålla sig vaken heller haha!

2012-10-08 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0