Födelsedagspartaj / anniversaire


I fredags blev jag bjuden till Philippe på födelsedagskalas, så fantastiskt att jag var bjuden alltså åh är så glad över det!!! Vi åt middag, jag fick smaka Absinthe för första gången, grabbarna rökte cigarr och vi dansade en massa på vägen in till stan. På vägen mot stan dog min kamera, så jag har bara från middagen, men det var fruktansvärt trevligt! Tack till Philippe, Leïla, Carl, Yannick, Cyril, Arthur, Camille, Sébastien, Roxanne, Tamara och Nicolas åh you made my day alltså.
Vendredi prochain, Philippe m'a invité à son anniversaire, je suis TROP heureuse d'avoir été invitée! On a soupé ensemble, j'ai essayé de l'Absinthe pour la première fois (ça va ça va), les mecs ont fumé des cigarres et on a dansé en allant en ville. C'était en route en ville quand mon appareil-photo n'avais plus de batterie. Mais c'était génial, merci à tous et à toutes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0