första aupairträffen i Lausanne / le premier rendez-vous à Lausanne


Igår åkte jag på det första mötet på Svenska kyrkan för au pairer efter att ha svängt förbi hos Caryl på grillfest. Det var nästan bara nya ansikten, jag och Hanna är numera gammkärringarna. Jag var fett nervös innan eftersom att jag fått ett antal mail från nya svenska au pairer som hört att jag håller i träffar och organiserar och håller på. Hahha fan pressen alltså!! Men det gick bra, alla var supertrevliga, så jag ser framemot nästa gång!
Hier je suis allée chez Caryl pour un petit grillade, je n'y suis pas restée longtemps. Après, c'était le premier rendez-vous avec les filles au pair Suèdoises. J'était très très nerveuse car il y a beaucoup de nouvelles filles qui m'ont écrit "aaah on m'a dit que tu organise des rendez-vous pour jeunes filles au pair", mais ce n'est pas vrai du tout haha. Elles sont très sympa, il y avait pas de soucis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0