Matlagning, utflykt, pimpning och pizza / Nourriture, excursion, coiffée et pizza


Igår var min lediga dag och jag spenderade den med Léa och Edona. Vi lagade tonfisksallad, bakade brownies till efterrätt (fick med mig två hem hihi) och åkte på roadtrip, kollade in några second handaffärer och fina (sjön) och fula (det övergivna huset) ställen. De skulle på fest på kvällen och gjorde sig fina, och eftersom de är så gulliga så pimpade de till mig också, fick en fet fläta runt huvudet och rött läppstift. De skjutsade in mig till stan och jag åt pizza med Marlon, Riccardo och Matteo. 
Hier j'avais congé et j'ai passé la journée avec Léa et Edona. On a fait une salade au thon, des brownies (elle m'en a donné deux hihi) et on est allées voir des second mains et des endroits plus beau (le lac et la colline) et plus moche (la maison abandonnée). Elles allaient partir à une fête le soir, alors elles se sont maquillées, toutes beelles, et elles m'ont coiffée et maquillée, trop bien. Après elles m'ont ammené en ville où j'ai soupé avec Marlon, Riccardo et Matteo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0