Äntligen Hemma edition Switzerland

Kolla så fiffig jag är! Vill inte att alla ska se mina kläder, särskilt inte om jag inte orkat vika dem fint, så jag hittade denna ridå på, tro det eller ej, second hand, för typ 2 franc, och har pysslat och sytt fast nå klisterkroksgrejer ikväll, och kolla den funkar! Hoppas inte klistret släpper ba haha. Annars får jag väl tejpa, allt går att laga med silvertejp. Ikväll ska jag ut och ta ett glas med mina nya lägenhetsbrudar Maude och Emilie, det blir kul!
 
Et voilà! J'ai acheté un rideau pour couvrir mes habits aujourd'hui, j'ai bricolé toute la soirée et je viens de finir, ça marche woop woop. Ce soir je vais boir un verre avec mes nouvelles colocatrices Maude et Emilie, ça va être cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0